Rajaton Joulu 2023 -hyväntekeväisyyskonsertti

Lions Club Tapiola järjestää joka vuosi joulukonsertin yhdessä Lions klubien, koululuokkien ja harrastusseurojen kanssa.

Konsertin käsiohjelma

Seuraa tapahtumatiedotteita

Rajaton Joulu 2023 - hyväntekeväisyyskonsertti.

Joulukonsertissa saamme nauttia monipuolisesta jouluohjelmasta, joka sisältää perinteisiä joululauluja, uusia sävellyksiä sekä raikkaita sovituksia kotimaasta ja maailmalta. Voimme taata teille aitoa joulun taikaa ja hyvää joulumieltä!

Lisäksi väliajalla esiintyy ekstrana Ebelin lahjakkaat nuoret, jotka ovat aina lämmittäneet yleisön mielen.

Lipunmyynti

Lipunmyynti tulee lippu.fi -palveluun lähipäivinä ja sulkeutuu konserttipäivänä klo 19:15.

OSTA LIPUT
Rajaton Joulu 2023 -hyväntekeväisyyskonsertti
Lions Club tapiola

Konsertin ohjelma

Ohjelma julkaistaan täällä, kun se valmistuu. Seuraa WhatsApp -ryhmässämme tapahtuman tiedotteita.

Tukikohteiden esittelyjä

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Tiina Ruohola, Kuitinmäen koti- ja kouluyhdistys

Esiintyjien esittelyitä

Rajaton on tunnettu suomalainen a cappella -lauluyhtye, joka tunnetaan ainutlaatuisesta ja monipuolisesta ohjelmistostaan. Heidän repertuaarinsa kattaa sekä klassisia että nykyaikaisia kappaleita, ja he ovat saavuttaneet mainetta upeilla live-esiintymisillään. Yhtyeen joulukonsertit ovat erityisen suosittuja, tarjoten kuulijoilleen koskettavan ja ainutlaatuisen musiikillisen kokemuksen joulun hengessä. Lisätietoa Rajatosta ja heidän tulevista konserteistaan löytyy heidän kotisivuiltaan.

Ebelin McMountain duo - Delli ja Kaisla

Oman tukikohteesi valitset lippua ostettaessa

Kun ostat Rajaton Joulu -hyväntekeväisyyskonserttiin, sinulla on mahdollisuus valita oma tukikohteesi ja heidän tukilippu. Haluamme jakaa joulumieltä ja tehdä hyvää yhdessä sinun kanssasi. Olipa valintasi sitten "Stipendejä ja hymypatsaita koululaisille", “Lions Quest koulutusta opettajille ja elämäntaitoja lapsille”  tai jokin meidän lippuja myyvä koululuokka tai harrastusseura, voit olla varma, että olet tekemässä hyvää joulumieltä. Minkä tukikohteen sinä ajattelit valita kun ostat liput?

Varainhankintaa myymällä konserttilippuja?

Voisiko sinun oma koululuokkasi, harrastusseurasi tai klubisi tehdä varainkeruuta johonkin teille tärkeään kohteeseen. Se on nyt mahdollista ja hyvin helppoa. Saat tukilipusta myyntipalkkion konsertin jälkeen. Kaikki vaikea on hoidettu puolestasi, kuten esimerkiksi lipunmyynnin maksut. Tule ihmeessä mukaan.

Kuinka toimii käytännössä

1. Täytä alla oleva lomake ja odota kunnes sinut on hyväksytty varainkeruuohjelmaan ja oma tukilippusi ilmestyy konsertin lipunmyyntiin lippu.fi:ssä.
  2. Aktivoi vanhemmat myymään lippuja ja kutsumaan ystäviä, työkavereita, sukulaisia ja kummeja konserttiin heidän kanssaan. Pyydä kaikkia ostamaan juuri teidän tukilippu.
  3. Konsertin jälkeen maksamme 10€ / myyty tukilippu teidän tukikohteenne tilille.
Markkinointimateriaalipankki
Markkinointimateriaalit

Hakemuslomake konsertin tukikohteeksi

Tällä lomakkeella voit hakea meidän tukikohteeksi lipunmyyntiin ja myydä sen kautta lippuja. Saatte jokaisesta myydystä tukilipusta 10€ myyntipalkkion.

Hyväntekeväisyyskonserttien historia:

Tapahtumapaikka kartalla